Przed przyjazdem

left
right
Wyczyść
Wybierz date przyjazdu

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

GODZINY PRACY BIURA / KONTAKT TELEFONICZNY

Uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny w poniższych godzinach: 
Biuro Obsługi Klienta czynne jest w godzinach: 9:00 - 17:00 
Poza godzinami pracy biura serdecznie zapraszamy do kontaktu za pomocą poczty elektronicznej: kontakt@baltyckie.pl 

ZGŁASZANIE USTEREK

Nasz serwis sprzątający oraz konserwator starają się przygotować dla Państwa apartamenty w idealnym stanie. Jeśli po zameldowaniu zauważą Państwo jakąś usterkę, uprzejmie prosimy o jej zgłoszenie w godzinach funkcjonowania Biura, abyśmy mogli jak najszybciej zająć się sprawą dla Państwa komfortu.

W przypadku zaistnienia poważnej awarii ogrzewania, sieci wodno-kanalizacyjnej lub innych niecierpiących zwłoki okoliczności, prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny pod numerem +48 516 020 760. Jeśli linia aktualnie jest zajęta, prosimy o wysłanie sms z informacją czego dotyczy sprawa, abyśmy mogli jak najszybciej zareagować.

REZERWACJE

Rezerwacje mogą Państwo założyć przez naszą stronę internetową www.baltyckie.pl lub telefonicznie pod nr tel. +48 516 020 760 (w godz. 8:00-23:00) 
Rezeracji apartamentu można dokonać na trzy sposoby:

  • online uzupełniając formularz widoczny po kliknięciu przycisku „Rezerwacja”,
  • mailowo wysyłając wiadomość zawierającą nazwę apartamentu, termin i liczbę osób
  • telefonicznie

Po otrzymaniu zgłoszenia otrzymają Państwo drogą mailową prośbę o opłacenie rezerwacji wraz z informacją o wysokości wymaganej przedpłaty oraz linkiem do dokonania płatności. Po przekierowaniu na stronę płatności do wyboru będą mieli Państwo następujące opcje:

  • płatność elektroniczna z dowolnego banku
  • obsługa kart kredytowych
  • Polski Bon Turystyczny
  • przelew tradycyjny

Po otrzymaniu płatności system automatycznie wyśle do Państwa potwierdzenie przyjęcia rezerwacji.

Potwierdzeniem rezerwacji jest dokonanie przedpłaty, brak wpłaty w wyznaczonym terminie oznacza anulowanie rezerwacji.

Pozostałą kwotę za rezerwację opłacają Państwo w momencie odbioru kluczy i zameldowania (karta płatnicza/gotówka)

DANE DO PRZELEWU

Nazwa odbiorcy: Apartamenty Bałtyckie Mateusz Cieślak
Adres odbiorcy: Na Wydmie 7/32 76-270 Ustka

Bank: PEKAO SA
Numer konta: PL56 1240 5790 1111 0010 3263 6843
SWIFT/BIC: PKOPPLPW

ANULOWANIE REZERWACJI

Warunki anulacji rezerwacji - dokładne warunki anulacji swojej znajdą Państwo w potwierdzeniu rezerwacji. W większości przypadków rezerwację można odwołać bezpłatnie do 14 dni przed przyjazdem. W tym przypadku, po dokonaniu przez Państwa anulacji następuje zwrot przedpłaty. Rezerwacje „last minute” oraz rezerwacje w ofercie bezzwrotnej nie posiadają możliwości anulowania rezerwacji.


Zwrot przedpłaty następuje w ciągu 7 dniu po dokonaniu anulacji. Po tym czasie przelew zostanie zaksięgowany na Państwa koncie.

ZAMELDOWANIE

Zameldowanie i odbiór kluczy odbywają się od godz. 16:00 w naszym Biurze Obsługi Klienta, przy ul. Marynarki Polskiej 40/4, Ustka. Uprzejmie prosimy o kontakt dzień przed przyjazdem w celu ustalenia godziny zameldowania. 

Późne zameldowanie poza godzinami funkcjonowania biura odbywa się w formie self check-in. Biuro Obsługi Klienta przekazuje Państwu informacje do konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu. 

Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu dzień przed rozpoczęciem pobytu

WYMELDOWANIE

Wymeldowanie z Apartamentów odbywa się do godz. 10:00 i do tej godziny musi nastąpić zwrot kluczy do Biura Obsługi Klienta, przy ul. Marynarki Polskiej 40/4, Ustka. 

Późniejsze wymeldowanie możliwe jest wyłącznie po uzgodnieniu z Biurem Obsługi KLienta. W tym przypadku, za każdą dodatkową godzinę po godz. 10:00, a do godz. 14:00 pobierana jest opłata w kwocie 50 PLN. Wymeldowania po godz. 14:00, rozliczane są jako dodatkowa doba po obowiązującej w rezerwacji stawce. W przypadku, kiedy Goście, nie uzgodnią z recepcją przedłużenia doby i nie wymeldują się o godz. 10:00 naliczona zostanie kara w wysokości jednodniowej stawki wynajęcia apartamentu

DODATKOWE OPŁATY

Do każdej rezerwacji doliczana jest Opłata Uzdrowiskowa w kwocie 5 PLN/dobę za każdą osobę płatną na rzecz Urzędu Miejskiego w Ustce. Płatność Opłaty Uzdrowiskowej możliwa jest wyłącznie w gotówce.

DOSTAWKI W APARTAMENCIE

Aby spełnić Państwa oczekiwania w niektórych apartamentach o większym metrażu istnieje możliwość dostawienia dostawki na życzenie Gości. Koszt przygotowania dostawki dla dodatkowej osoby wynosi 100 zł/dobę. W celu sprawdzenia dostępności zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta +48 516 020 760

WYPOSAŻENIE APARTAMENTU

Każdy z naszych Apartamentów wyposażony jest w wysokiej jakości pościel oraz ręczniki. Bezprzewodowa sieć WI-FI znajduje się w każdym z Apartamentów. Aby spędzili Państwo jak najbardziej komfortowy i udany pobyt, w naszych Apartamentach znajdą Państwo poniższe wyposażenie: 

- w pełni wyposażona kuchnia lub aneks kuchenny: zastawa stołowa, szklanki, kubki, podstawowe akcesoria do gotowania (zestaw garnków, patelnia), czajnik elektryczny, lodówka, płyta grzewcza
- w wybranych Apartamentach: kuchenka mikrofalowa, piekarnik, pralka
- suszarka do włosów (dostępna w apartamentach zlokalizowanych w Grand Baltic)
- telewizor
- żelazko

Szczegółową listę wyposażenia każdego z Apartamentów znajdą Państwo po wyborze konkretnego apartamentu w zakładce APARTAMENTY

AKCESORIA DZIECIĘCE

Starając się wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom, na czas pobytu z najmłodszymi możemy wyposażyć Apartament w łóżeczko turystyczne, krzesełko do karmienia oraz wanienkę. Usługa dla naszych gości jest bezpłatna. W celu zamówienia zestawu uprzejmie prosimy o kontakt z recepcją w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta, bądź wysłanie e-maila z prośbą o doposażenie Apartamentu. 

W swojej ofercie posiadamy Apartamenty z windą oraz na parterze. Dokładne informacje znajdą Państwo w opisie poszczególnych Apartamentów. Zachęcamy także do kontaktu telefonicznego abyśmy mogli doradzić Państwu w wyborze odpowiedniego Apartamentu

POBYT ZE ZWIERZĘTAMI

Tak jak Państwo, kochamy zwierzęta, jednak ze względu na zróżnicowane wyposażenie Apartamentów, akceptujemy pobyty wyłącznie z pieskami w wybranych obiektach po potwierdzeniu z recepcją. 

Po pobycie z pupilem dbamy o to by Apartament był przygotowany dla kolejnych Gości i przeszedł ozonowanie, dlatego za pobyt za zwierzęciem doliczana jest dodatkowa opłata w wys. 150 PLN

pfrBanner