Przestrzeń i komfort
Różnica pomiędzy hotelem a apartamentem widoczna jest w powierzchni użytkowej. Rezerwując pokój hotelowy rezygnuje się z przestrzeni i komfortu jaki oferują apartamenty. Niekwestionowanym atutem apartamentu jest odseparowana sypialnia, dzięki której przyjmowanie Gości odbywa się w salonie. Przestronność apartamentu pozwala na zakwaterowanie większej liczby Gości, w odróżnieniu od hotelu, gdzie pojawia się konieczność wynajmu odrębnych pokoi. Pokoje hotelowe są z reguły mało funkcjonalne jeśli chodzi o przestrzeń użytkową co ma ogromne znaczenie dla komfortu wypoczynku.
Wygoda
Pokoje hotelowe są wyposażone w lodówki wypełnione po brzegi artykułami spożywczymi w wysokich cenach. Przechowywanie własnych produktów jest utrudnione i kłopotliwe ze względu na brak dostatecznej ilości miejsca. W odróżnieniu od hoteli, w Apartamentach Bałtyckich Goście dysponują kompleksowo wyposażonymi kuchniami, w których mogą swobodnie przygotowywać posiłki.
Prywatność
Istotną kwestią jest szanowanie prywatności Gości. Obsługa hotelowa często zakłóca pobyt Gości w nieuzasadnionych przypadkach, tymczasem obsługa apartamentu oprócz kontaktu podczas standardowych czynności związanych z kwaterowaniem, dyskretnie komunikuje się z klientem tylko na wyraźne jego życzenie. Wynajmując apartament Goście mają pewność, że ich prywatność będzie uszanowana. Ściany w hotelach są zazwyczaj bardzo cienkie i nie posiadają izolacji w przeciwieństwie do apartamentów, które zlokalizowane są na nowych osiedlach. Niektórzy Goście czują dyskomfort w momencie częstego mijania personelu hotelowego (np. przechodząc przez lobby). Apartament gwarantuje prywatną przestrzeń i anonimowość nawet w miejscach dostępnych dla innych użytkowników budynku.
Bezpieczeństwo
Apartament, w przeciwieństwie do hotelu, gwarantuje większe bezpieczeństwo rzeczy osobistych. Wystarczy aby Gość upewnił się, że dobrze zamknął drzwi, a podwójne zamki dadzą mu pewność, że nic nie zginie. Korytarze hotelowe z kolei to miejsce ogólnie dostępne, a drzwi pokoi są łatwe do sforsowania przez złodzieja.
Wstępnej rezerwacji apartamentu można dokonać na trzy sposoby:
Po otrzymaniu zgłoszenia otrzymają Państwo drogą mailową prośbę o opłacenie rezerwacji wraz z informacją o wysokości wymaganej przedpłaty oraz linkiem do dokonania płatności. Po przekierowaniu na stronę płatności do wyboru będą mieli Państwo następujące opcje:
Po otrzymaniu płatności system automatycznie wyśle do Państwa potwierdzenie przyjęcia rezerwacji.
Potwierdzeniem rezerwacji jest dokonanie przedpłaty, brak wpłaty w wyznaczonym terminie oznacza anulowanie rezerwacji.
Z rezerwacji można zrezygnować ale przedpłata nie podlega zwrotowi.
Podane na stronie ceny dotyczą całych apartamentów natomiast do każdego apartamentu przypisana jest maksymalna ilość osób.
Tak, świeża pościel zawarta jest w cenie apartamentu.
Do każdego pobytu doliczana jest jednorazowa opłata za sprzątanie końcowe. Wysokość opłaty wynosi:
a) dla apartamentów na terenie osiedla „Na Wydmie”:
b) dla apartamentów w kompleksie „Bulwar Portowy”:
Do każdego pobytu doliczana jest jednorazowa opłata klimatyczna w wysokości 3,00 PLN/os./dobę na rzecz Urzędu Miasta Ustka uiszczana w dniu przyjazdu w recepcji wyłącznie w gotówce.
Doba apartamentowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.
Zameldowania można dokonać w godzinach w naszej recepcji przy ul. Na Wydmie 1, gdzie otrzymają Państwo klucze do apartamentu oraz dokonają rozliczenia za pobyt.
Dzień przed planowanym przyjazdem prosimy o kontakt z naszą recepcją pod numerem +48 516 020 760, gdzie uzyskają Państwo informację, czy będzie istniała możliwość wcześniejszego zakwaterowania.
Wymeldowania można dokonać w godzinach:
Chęć wcześniejszego zameldowania lub późniejszego wymeldowania powinna zostać odpowiednio wcześniej zgłoszona.
Zameldowanie odbywa się bezpośrednio w biurze (ul. Na Wydmie 1) na terenie osiedla Na Wydmie.
W czasie zameldowania zostaną Państwo poproszeni o:
Dzień przed wyjazdem prosimy o kontakt telefoniczny celem uzgodnienia godziny opuszczenia apartamentu.
Przedpłatę należy dokonać za pomocą płatności elektronicznych, link do płatności otrzymają Państwo w wiadomości e-mail po dokonaniu rezerwacji.
Do wyboru pozostawiamy następujące opcje uiszczenia przedpłaty:
Pozostała kwota za pobyt powinna być uiszczona w formie gotówkowej lub za pomocą kart płatniczych w momencie zakwaterowania oraz przekazania kluczy od apartamentu.
Uwaga! Płatność opłaty klimatycznej w kwocie 3,00zł/osobę za każdą rozpoczętą dobę odbywa się w dniu zakwaterowania wyłącznie w gotówce.
Oczywiście, Gość może opuścić apartament przed planowanym terminem wyjazdu ale wiąże się to z brakiem możliwości uzyskania zwrotu kosztów związanych z pobytem w apartamencie.
Dla Państwa wygody wszystkie apartamenty w ofercie posiadają przydzielone od 1 do 5 gwiazdek świadczących o standardzie każdego z nich.
Na oznaczenia apartamentów wpływ ma wiele czynników, m.in.: