Częste pytania

Czym różni się pobyt w apartamencie od pobytu w hotelu?

Przestrzeń i komfort
Różnica pomiędzy hotelem a apartamentem widoczna jest w powierzchni użytkowej. Rezerwując pokój hotelowy rezygnuje się z przestrzeni i komfortu jaki oferują apartamenty. Niekwestionowanym atutem apartamentu jest odseparowana sypialnia, dzięki której przyjmowanie Gości odbywa się w salonie. Przestronność apartamentu pozwala na zakwaterowanie większej liczby Gości, w odróżnieniu od hotelu, gdzie pojawia się konieczność wynajmu odrębnych pokoi. Pokoje hotelowe są z reguły mało funkcjonalne jeśli chodzi o przestrzeń użytkową co ma ogromne znaczenie dla komfortu wypoczynku.

Wygoda
Pokoje hotelowe są wyposażone w lodówki wypełnione po brzegi artykułami spożywczymi w wysokich cenach. Przechowywanie własnych produktów jest utrudnione i kłopotliwe ze względu na brak dostatecznej ilości miejsca. W odróżnieniu od hoteli, w Apartamentach Bałtyckich Goście dysponują kompleksowo wyposażonymi kuchniami, w których mogą swobodnie przygotowywać posiłki.

Prywatność
Istotną kwestią jest szanowanie prywatności Gości. Obsługa hotelowa często zakłóca pobyt Gości w nieuzasadnionych przypadkach, tymczasem obsługa apartamentu oprócz kontaktu podczas standardowych czynności związanych z kwaterowaniem, dyskretnie komunikuje się z klientem tylko na wyraźne jego życzenie. Wynajmując apartament Goście mają pewność, że ich prywatność będzie uszanowana. Ściany w hotelach są zazwyczaj bardzo cienkie i nie posiadają izolacji w przeciwieństwie do apartamentów, które zlokalizowane są na nowych osiedlach. Niektórzy Goście czują dyskomfort w momencie częstego mijania personelu hotelowego (np. przechodząc przez lobby). Apartament gwarantuje prywatną przestrzeń i anonimowość nawet w miejscach dostępnych dla innych użytkowników budynku.

Bezpieczeństwo
Apartament, w przeciwieństwie do hotelu, gwarantuje większe bezpieczeństwo rzeczy osobistych. Wystarczy aby Gość upewnił się, że dobrze zamknął drzwi, a podwójne zamki dadzą mu pewność, że nic nie zginie. Korytarze hotelowe z kolei to miejsce ogólnie dostępne, a drzwi pokoi są łatwe do sforsowania przez złodzieja.

Jak dokonać rezerwacji apartamentu?

Wstępnej rezerwacji apartamentu można dokonać na trzy sposoby:

  • online uzupełniając formularz widoczny po kliknięciu przycisku „Rezerwacja”,
  • mailowo wysyłając wiadomość zawierającą nazwę apartamentu, termin i liczbę osób
  • telefonicznie

Po otrzymaniu zgłoszenia otrzymają Państwo drogą mailową prośbę o opłacenie rezerwacji wraz z informacją o wysokości wymaganej przedpłaty oraz linkiem do dokonania płatności. Po przekierowaniu na stronę płatności do wyboru będą mieli Państwo następujące opcje:

  • płatność elektroniczna z dowolnego banku
  • obsługa kart kredytowych
  • płatność za pośrednictwem PayPal
  • przelew tradycyjny

Po otrzymaniu płatności system automatycznie wyśle do Państwa potwierdzenie przyjęcia rezerwacji.

Potwierdzeniem rezerwacji jest dokonanie przedpłaty, brak wpłaty w wyznaczonym terminie oznacza anulowanie rezerwacji.

Czy można zrezygnować z rezerwacji?

Z rezerwacji można zrezygnować ale przedpłata nie podlega zwrotowi.

Czy podane na stronie ceny dotyczą osoby czy całego apartamentu?

Podane na stronie ceny dotyczą całych apartamentów natomiast do każdego apartamentu przypisana jest maksymalna ilość osób.

Czy otrzymam świeżą pościel w cenie apartamentu?

Tak, świeża pościel zawarta jest w cenie apartamentu.

Czy do pobytu doliczana jest opłata za sprzątanie końcowe?

Do każdego pobytu doliczana jest jednorazowa opłata za sprzątanie końcowe. Wysokość opłaty wynosi:

a) dla apartamentów na terenie osiedla „Na Wydmie”:

  • 95,00zł – apartamenty z 1 sypialnią
  • 120,00zł – apartamenty z 2 sypialniami
  • 140,00zł – apartament z 3 sypialniami

b) dla apartamentów w kompleksie „Bulwar Portowy”:

  • 120,00zł – apartamenty z 1 sypialnią
  • 140,00zł – apartamenty z 2 sypialniami
  • 160,00zł – apartamenty z 3 sypialniami

Czy do pobytu doliczana jest opłata klimatyczna?

Do każdego pobytu doliczana jest jednorazowa opłata klimatyczna w wysokości 3,00 PLN/os./dobę na rzecz Urzędu Miasta Ustka uiszczana w dniu przyjazdu w recepcji wyłącznie w gotówce.

W jakich godzinach można dokonać zameldowania i wymeldowania?

Doba apartamentowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.

Zameldowania można dokonać w godzinach w naszej recepcji przy ul. Na Wydmie 1, gdzie otrzymają Państwo klucze do apartamentu oraz dokonają rozliczenia za pobyt.

Dzień przed planowanym przyjazdem prosimy o kontakt z naszą recepcją pod numerem +48 516 020 760, gdzie uzyskają Państwo informację, czy będzie istniała możliwość wcześniejszego zakwaterowania.

Wymeldowania można dokonać w godzinach:

  • 08:00 – 10:00 bez dodatkowych opłat,
  • po godz. 10:00 za dodatkową opłatą 100 PLN za każdą rozpoczętą godzinę.

Chęć wcześniejszego zameldowania lub późniejszego wymeldowania powinna zostać odpowiednio wcześniej zgłoszona.

Jak wygląda proces zameldowania i wymeldowania?

Zameldowanie odbywa się bezpośrednio w biurze (ul. Na Wydmie 1) na terenie osiedla Na Wydmie.

W czasie zameldowania zostaną Państwo poproszeni o:

  • okazanie dowodu osobistego,
  • dopłacenie pozostałej kwoty za pobyt.
    Opłacenie pozostałej kwoty za pobyt może nastąpić gotówką lub poprzez terminal płatniczy z obsługą kart kredytowych.

Dzień przed wyjazdem prosimy o kontakt telefoniczny celem uzgodnienia godziny opuszczenia apartamentu.

Jakie są dostępne metody płatności?

Przedpłatę należy dokonać za pomocą płatności elektronicznych, link do płatności otrzymają Państwo w wiadomości e-mail po dokonaniu rezerwacji.

Do wyboru pozostawiamy następujące opcje uiszczenia przedpłaty:

  • płatność elektroniczna z dowolnego banku
  • obsługa kart kredytowych
  • płatność za pośrednictwem PayPal

Pozostała kwota za pobyt powinna być uiszczona w formie gotówkowej lub za pomocą kart płatniczych w momencie zakwaterowania oraz przekazania kluczy od apartamentu.

Uwaga! Płatność opłaty klimatycznej w kwocie 3,00zł/osobę za każdą rozpoczętą dobę odbywa się w dniu zakwaterowania wyłącznie w gotówce.

Czy można skrócić pobyt w trakcie jego trwania?

Oczywiście, Gość może opuścić apartament przed planowanym terminem wyjazdu ale wiąże się to z brakiem możliwości uzyskania zwrotu kosztów związanych z pobytem w apartamencie.

W jaki sposób skategoryzowane są apartamenty?

Dla Państwa wygody wszystkie apartamenty w ofercie posiadają przydzielone od 1 do 5 gwiazdek świadczących o standardzie każdego z nich.

Na oznaczenia apartamentów wpływ ma wiele czynników, m.in.:

  • standard wyposażenia,
  • lokalizacja,
  • odległość od plaży,
  • widok z okien.
Zadzwoń Dojazd Rezerwacja

Zapisz się do naszego Newslettera a wyślemy Ci specjalny kod rabatowy

Dziękujemy!

Wysłaliśmy do Ciebie link potwierdzający

 

W kolejnej wiadomości otrzymasz kod zniżkowy