COVID19 – zasady bezpieczeństwa w Apartamenty Bałtyckie – informacje dla Gościa w sprawie wdrożonych zmian w funkcjonowaniu obiektu
Szanowny Gościu,
Apartamenty Bałtyckie to zbiór niezależnych apartamentów znajdujących się w Ustce w bezpiecznych lokalizacjach:
na terenie osiedla Na Wydmie położonego po zachodniej stronie portu, w otoczeniu lasów i wydm, w bezpiecznej odległości od centrum miasta oraz przy szerszej i mniej uczęszczanej plaży zachodniej w Ustce, w bezpiecznej odległości od centrum miasta,
w porcie, na terenie zamkniętego kompleksu „Marina Park” , gdzie dostęp do apartamentu możliwy jest z zamkniętego dziedzińca niedostępnego dla osób niezamieszkujących w apartamentach,
Miasto Ustka posiada status uzdrowiska i klimat o właściwościach leczących następujące jednostki chorobowe: choroby ortopedyczno-urazowe, choroby układu nerwowego, choroby reumatologiczne, choroby kardiologiczne i nadciśnienie, choroby górnych dróg oddechowych.
Ponadto posiada naturalne surowce lecznicze ze złóż „Ustka-IGH-1” (solanka 3,43% chlorkowo-sodowa, jodkowa, hipotermalna) oraz kopalnię podstawową – borowinę, ze złoża torfu leczniczego o nazwie „Ustka-1”.
APARTAMENTY BAŁTYCKIE = BEZPIECZNY OBIEKT = BEZPIECZNE LOKALIZACJE
W obliczu tak trudnego wyzwania jakim jest koronawirus (SARS-CoV-2), przed jakim stanęliśmy my wszyscy, pragniemy poinformować, że na bieżąco monitorujemy doniesienia dotyczące SARS-CoV-2 i dynamicznie zmieniającą się sytuację przez niego wywołaną.
W celu zapewnienia bezpiecznego pobytu Gości w naszych obiektach, wdrożyliśmy następujące procedury bezpiecznych działań i zachowań na terenie recepcji i wynajmowanych apartamentów:
RECEPCJA
relacja z Gośćmi na etapie rezerwacji, jej potwierdzenia, przekazania kodu do kluczomatu w formie on-line oraz telefonicznie, w celu zminimalizowania konieczności osobistego kontaktu z obsługą recepcji
zainstalowanie na zewnątrz budynku recepcji kluczomatów, celem uniknięciu osobistego kontaktu z obsługą recepcji
zainstalowanie na zewnątrz budynku recepcji skrzynki odbiorczej na klucze, które należy zdać po upływie terminu pobytu
w przypadku konieczności osobistego kontaktu Gości z obsługą recepcji, przy wejściu umieszczono dozownik ze środkiem dezynfekującym oraz jednorazowe rękawiczki
Goście przebywający na terenie recepcji zobowiązani są do noszenia maseczek
liczba Gości przebywających w pomieszczeniu recepcji ograniczona jest do 2 (dopuszczalna jest większa liczba osób pozostających w obrębie jednej rodziny)
pracownicy recepcji wyposażeni są w środki ochrony osobistej: maseczki jednorazowe oraz jednorazowe rękawiczki
pracownicy recepcji zobowiązani są do cogodzinnej dezynfekcji pomieszczenia recepcji oraz każdorazowo dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefonu, klawiatury i myszki, terminalu płatniczego po każdej wizycie Gości
sugerujemy, aby płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo)
sugerujemy rozważenie płatności przelewem za całą rezerwację „z góry” przed przyjazdem (w przypadku pobytów dłuższych niż 1 doba)
Gościu – pamiętaj – jeżeli jesteś chory przełóż swój pobyt – w przypadku gdy pojawisz się w recepcji z objawami choroby, obiekt zastrzega sobie prawo do nie zameldowania Ciebie z zachowaniem zadatku
APARTAMENTY
doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00, koczy się o 10:00
dla zwiększenia bezpieczeństwa Gości, staramy się pozostawiać 24-godzinną przerwę pomiędzy pobytami na dokładne sprzątanie, dezynfekcję oraz ozonowanie pomieszczeń
bielizna pościelowa każdorazowo oddawana jest do wyspecjalizowanej pralni chemicznej
jeżeli życzycie sobie Państwo przyjechać z własną pościelą, prosimy o zgłoszenie tego faktu wcześniej, drogą mailową lub telefonicznie
nie wyposażamy apartamentów w ręczniki (w wyjątkowych sytuacjach zostaną one dostarczone do apartamentu po wcześniejszym ustaleniu mailowym lub telefonicznym z pracownikiem recepcji)
w przypadku dłuższych pobytów i konieczności dodatkowej wymiany pościeli lub uzupełnienia środków czystości, prosimy o kontakt z recepcją (+48 516 020 760). Potrzebne rzeczy zostaną dostarczone pod drzwi apartamentu celem uniknięcia osobistego kontaktu
wszystkie czynności będą wykonywane zzałożeniem braku bezpośredniego kontaktu z klientem
podczas przygotowania apartamentu dla Gości stosujemy ozonator
w apartamencie umieściliśmy instrukcje nt. zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny
pracownik HSK pracuje obowiązkowo w rękawicach i maseczkach jednorazowych
pracownik HSK używa do sprzątania TYLKO ręczników papierowych
Sprzątamy nasz obiekt, aby zapewnić bezpieczeństwo i komfort naszym gościom.
Dbamy o naszych Gości i pracowników, wprowadzając te wszystkie dodatkowe środki w celu zapewnienia im możliwie najlepszego samopoczucia i zachowania maksymalnego bezpieczeństwa. Nasi pracownicy zostali poinformowani o wytycznych zatwierdzonych przez Światową Organizację Zdrowia i lokalne władze zdrowotne. Są gotowi udzielić pomocy każdemu gościowi, który może poczuć się źle.
Prowadzimy codzienne spotkania z naszymi pracownikami w celu przeglądu każdej istotnej sytuacji i stale komunikujemy się z odpowiednimi organami ds. zdrowia, aby na bieżąco informować naszych Gości i pracowników o istniejących rozporządzeniach i proponowanych nowych rozwiązaniach.
Zapraszamy naszych Gości do naszych apartamentów z takim samym ciepłem i gościnnością, jak zawsze. Chociaż epidemia COVID-19 staje się naszą rzeczywistością jesteśmy pełni wiary i nadziei, że zachowując wprowadzone środki ostrożności uda nam się ją pokonać i znów w pełni cieszyć się z podróżowania.
Wierzymy, że wdrożone działania minimalizują zagrożenie zarażeniem koronawirusem. Chcemy abyś wiedział, że twoje bezpieczeństwo i dobre samopoczucie są dla nas najwyższym priorytetem. Wierzymy, że pomimo zaistniałej sytuacji – Państwa pobyt będzie należał do udanych.