#BezpiecznyObiekt

COVID19 – zasady bezpieczeństwa w Apartamenty Bałtyckie – informacje dla Gościa w sprawie wdrożonych zmian w funkcjonowaniu obiektu

Szanowny Gościu,

Apartamenty Bałtyckie to zbiór niezależnych apartamentów znajdujących się w Ustce w bezpiecznych lokalizacjach:

  • na terenie osiedla Na Wydmie położonego po zachodniej stronie portu, w otoczeniu lasów i wydm, w bezpiecznej odległości od centrum miasta oraz przy szerszej i mniej uczęszczanej plaży zachodniej w Ustce, w bezpiecznej odległości od centrum miasta,
  • w porcie, na terenie zamkniętego kompleksu „Marina Park” , gdzie dostęp do apartamentu możliwy jest z zamkniętego dziedzińca niedostępnego dla osób niezamieszkujących w apartamentach,

Miasto Ustka posiada status uzdrowiska i klimat o właściwościach leczących następujące jednostki chorobowe: choroby ortopedyczno-urazowe, choroby układu nerwowego, choroby reumatologiczne, choroby kardiologiczne i nadciśnienie, choroby górnych dróg oddechowych.

Ponadto posiada naturalne surowce lecznicze ze złóż „Ustka-IGH-1” (solanka 3,43% chlorkowo-sodowa, jodkowa, hipotermalna) oraz kopalnię podstawową – borowinę, ze złoża torfu leczniczego o nazwie „Ustka-1”.

APARTAMENTY BAŁTYCKIE  = BEZPIECZNY OBIEKT = BEZPIECZNE LOKALIZACJE

W obliczu tak trudnego wyzwania jakim jest koronawirus (SARS-CoV-2), przed jakim stanęliśmy my wszyscy, pragniemy poinformować, że na bieżąco monitorujemy doniesienia dotyczące SARS-CoV-2 i dynamicznie zmieniającą się sytuację przez niego wywołaną.

W celu zapewnienia bezpiecznego pobytu Gości w naszych obiektach, wdrożyliśmy następujące procedury bezpiecznych działań i zachowań na terenie recepcji i wynajmowanych apartamentów:

RECEPCJA

  • relacja z Gośćmi na etapie rezerwacji, jej potwierdzenia, przekazania kodu do kluczomatu w formie on-line oraz telefonicznie, w celu zminimalizowania konieczności osobistego kontaktu z obsługą recepcji
  • zainstalowanie na zewnątrz budynku recepcji kluczomatów, celem uniknięciu osobistego kontaktu z obsługą recepcji
  • zainstalowanie na zewnątrz budynku recepcji skrzynki odbiorczej na klucze, które należy zdać po upływie terminu pobytu
  • w przypadku konieczności osobistego kontaktu Gości z obsługą recepcji, przy wejściu umieszczono dozownik ze środkiem dezynfekującym oraz jednorazowe rękawiczki
  • Goście przebywający na terenie recepcji zobowiązani są do noszenia maseczek
  • liczba Gości przebywających w pomieszczeniu recepcji ograniczona jest do 2 (dopuszczalna jest większa liczba osób pozostających w obrębie jednej rodziny)
  • pracownicy recepcji wyposażeni są w środki ochrony osobistej: maseczki jednorazowe oraz jednorazowe rękawiczki
  • pracownicy recepcji zobowiązani są do cogodzinnej dezynfekcji pomieszczenia recepcji oraz każdorazowo dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefonu, klawiatury i myszki, terminalu płatniczego po każdej wizycie Gości
  • sugerujemy, aby płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo)
  • sugerujemy rozważenie płatności przelewem za całą rezerwację „z góry” przed przyjazdem (w przypadku pobytów dłuższych niż 1 doba)
  • Gościu – pamiętaj – jeżeli jesteś chory przełóż swój pobyt – w przypadku gdy pojawisz się w recepcji z objawami choroby, obiekt zastrzega sobie prawo do nie zameldowania Ciebie z zachowaniem zadatku

APARTAMENTY

  • doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00, koczy się o 10:00
  • dla zwiększenia bezpieczeństwa Gości, staramy się pozostawiać 24-godzinną przerwę pomiędzy pobytami na dokładne sprzątanie, dezynfekcję oraz ozonowanie pomieszczeń
  • bielizna pościelowa każdorazowo oddawana jest do wyspecjalizowanej pralni chemicznej
  • jeżeli życzycie sobie Państwo przyjechać z własną pościelą, prosimy o zgłoszenie tego faktu wcześniej, drogą mailową lub telefonicznie
  • nie wyposażamy apartamentów w ręczniki (w wyjątkowych sytuacjach zostaną one dostarczone do apartamentu po wcześniejszym ustaleniu mailowym lub telefonicznym z pracownikiem recepcji)
  • w przypadku dłuższych pobytów i konieczności dodatkowej wymiany pościeli lub uzupełnienia środków czystości, prosimy o kontakt z recepcją (+48 516 020 760). Potrzebne rzeczy zostaną dostarczone pod drzwi apartamentu celem uniknięcia osobistego kontaktu
  • wszystkie czynności będą wykonywane z założeniem braku bezpośredniego kontaktu z klientem
  • podczas przygotowania apartamentu dla Gości stosujemy ozonator 
  • w apartamencie umieściliśmy instrukcje nt. zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny
  • pracownik HSK pracuje obowiązkowo w rękawicach i maseczkach jednorazowych
  • pracownik HSK używa do sprzątania TYLKO ręczników papierowych

Sprzątamy nasz obiekt, aby zapewnić bezpieczeństwo i komfort naszym gościom.

Dbamy o naszych Gości i pracowników, wprowadzając te wszystkie dodatkowe środki w celu zapewnienia im możliwie najlepszego samopoczucia i zachowania maksymalnego bezpieczeństwa. Nasi pracownicy zostali poinformowani o wytycznych zatwierdzonych przez Światową Organizację Zdrowia i lokalne władze zdrowotne. Są gotowi udzielić pomocy każdemu gościowi, który może poczuć się źle.

Prowadzimy codzienne spotkania z naszymi pracownikami w celu przeglądu każdej istotnej sytuacji i stale komunikujemy się z odpowiednimi organami ds. zdrowia, aby na bieżąco informować naszych Gości i pracowników o istniejących rozporządzeniach i proponowanych nowych rozwiązaniach.

Zapraszamy naszych Gości do naszych apartamentów z takim samym ciepłem i gościnnością, jak zawsze. Chociaż epidemia COVID-19 staje się naszą rzeczywistością jesteśmy pełni wiary i nadziei, że zachowując wprowadzone środki ostrożności uda nam się ją pokonać i znów w pełni cieszyć się z podróżowania.

Wierzymy, że wdrożone działania minimalizują zagrożenie zarażeniem koronawirusem. Chcemy abyś wiedział, że twoje bezpieczeństwo i dobre samopoczucie są dla nas najwyższym priorytetem. Wierzymy, że pomimo zaistniałej sytuacji – Państwa pobyt będzie należał do udanych.

Z wyrazami należnego szacunku

Załoga Apartamenty Bałtyckie

Zadzwoń Dojazd Rezerwacja